vrijdag 12 juli 2013

Mixed Media Altered Mirror

Hallo lieve blogvrienden,

Vandaag laat ik jullie opnieuw een altered Ikea spiegel zien. Deze heb ik enkele weken geleden gemaakt met de mixed media technieken.


Ik heb eerst alle embellishments op de spiegelrand gekleefd. Dan een paar lagen gesso. Daarna een paar lagen glimmermist (ik dacht vintage pink en een koperkleur) en om het geheel terug een beetje op te lichten afgewerkt met Gesso die ik voorzichtig heb aangebracht met een sponsje.

Op Youtube vind je hier nog meer detailfoto's.
Groetjes allemaal en fijn weekend!
Els

3 opmerkingen:

  1. Hoi Els,

    Prachtig gedaan. Heel mooi.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi! Zeker in het echt!
    Ik zag je werk op de Uitvlinder en hoopte dat je een online winkeltje had?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Riechan,
      Bedankt voor je positieve commentar.
      Neen, ik heb geen online winkeltje omdat ik geen BTW nummer heb en als hobbyist beschouwd wordt.
      Als je iets wil kopen, kan dit op de kunstmarkten of eventueel op afspraak (via mail) bij mij thuis.
      De volgende markt waar ik sta is HIP (Handmade in Peer) op 12 juli in het stadscentrum van Peer.
      Groetjes,
      Els

      Verwijderen