donderdag 3 januari 2013

Gepimpte zakagenda

Hallo iedereen!
Voor een vriendin die voor Kerst een origineel cadeautje aan haar vriend wilde geven heb ik een zakagendaatje voor 2013 gepimpt in een stoere "mannenstijl".
De papiercollectie is Craftsman van Prima marketing en verder heb ik zelfklevende aluminiumfolie gebruikt. Dit is een heel dankbaar produkt als je een stoerdere mannelijke stijl wilt creëren. Je kunt er echt alle kanten mee op : stansen, embossen, kleuren met alcholinkt en zelfs met acrylverf, enz...

Ik heb de agenda eerst omwikkeld met de ge-embosste alu-folie. Om het donkere effect te bekomen heb ik de reliëftekening met zwarte acrylverf bewerkt en daarna weer het grootste gedeelte met een doekje verwijderd zodat er enkel in de groeven zwarte kleur achterbleef.


Op de achterkant van de zakagenda heb ik dan een pocket van het designpapier afgewerkt met een klepje van alu-folie gemaakt. De geponste rand is gemaakt met de Multiframe Combistars Die van Nellie Snellen. In het envelopje zit een tag voor een persoonlijke boodschap. Om de stoere look te bekomen heb ik de pocket afgewerkt met zwarte eyelets en het zwart-wit gestreepte lintje geeft het dan weer een iets romantischer tintje.



Hope you like it! 
Groetjes, 
Els

4 opmerkingen:

  1. Geweldig Els erg leuk gemaakt. Ik vind het ook super om met Aluminium folie te werken.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauwwwww wat mooi zeg.
    Zonde om te gebruiken.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er supergaaf uit Els!
    Geweldig om kado te geven (en te krijgen natuurlijk!) :-)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, this is beautiful Els! My goodness ~ simply lovely!
    ♥Sharon

    BeantwoordenVerwijderen