dinsdag 1 oktober 2013

Altered Steampunk Spells Chest

Hallo allemaal!
In opdracht van mijn zus maakte ik een "schatkist" met de Graphic 45 Steampunk Spells papiercollectie voor de 30ste verjaardag van haar toekomstige schoonzoon.
Een mannelijk project maken is niet zo makkelijk en ik heb me echt moeten inhouden om niet te veel bloemetjes en tierlantijntjes te gebruiken.
Hier volgen een paar foto's.
Meer details vind je hier op mijn YT kanaal.





Geniet nog van deze prachtige Indian Summer!
Lieve groetjes,
Els

2 opmerkingen:

  1. Hi Els, heb je via youtube gevonden en je blog met veel plezier gelezen en bekeken. Je inspireert me om weer eens aan de slag te gaan met al mijn knutselspullen. Bedankt daarvoor! Fijne dag, Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wowww this is just gorgeous Els!!!
    Great work!

    ♥ Hugs, Inger

    BeantwoordenVerwijderen