dinsdag 20 november 2012

Fancy Saturated Canary XL verjaardagskaart

Hallo allemaal,
Vandaag eens geen kersttag maar een XL verjaardagskaart met de free digistamp Fancy van Saturated Canary. Ik kan jullie helaas de kleurnummers niet meer geven want ik had de stempel al een tijdje geleden gekleurd en was vergeten de kleuren te noteren.
Gelukkig had ik nog een bijpassend papiertje van de Action liggen zodat ik hem toch op een kaart heb kunnen gebruiken. De basiskaart is gewoon witte cardstock waarvan ik de randen met distress inkt Victorian Velvet heb gekleurd. De roze basiskaart heb ik bekleed met tule en daarop heb ik dan de uitgestanste kaart gekleefd. Verder heb ik de voorkant van kaart "aangekleed" met wat zelfgemaakte bloemetjes,een knoopje,  lint en pareltjes.
De achterkant is een grote envelop geworden met daarin een wenskaartje.
Hope you like it!

Lieve groetjes, Els.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten