donderdag 15 november 2012

Sfeervol Kersttheelichtje


Hallo bloggers en hobbyisten,

Wat is er gezelliger dan een heleboel theelichtjes in huis om de donkere dagen rond Kerstmis een beetje op te vrolijken. Voor deze theelichthouder die ik als DT-lid van Hobbyshop Favoriet maakte, gebruikte ik een glazen potje dat ik bekleedde met zilverkleurige kerstdecoratie die vorig jaar met Kerst rond een pakje zat. Het plaatje "Celebrate" is zelfklevende aluminiumfolie op karton gekleefd, dan met de machine door een embossingfolder gehaald en vervolgens bewerkt met Folkart Metalic Regal Red en Folkart Metalic Aquamarine. Ook de versieringen werden op dezelfde manier bewerkt : gewoon een beetje van de verf op een stukje keukenrol en hiermee het plaatje of de versieringen inwrijven of deppen en dit een paar keer herhalen tot het gewenste resultaat is bereikt. Op die manier krijg je een metalige, koperkleurige glans.



De andere kant van het glas heb ik bekleed met vellum bedrukt met mijn inkjetprinter en gekleurd met Distress Ink en er met de randpons een scalloprandje aan gemaakt.
Verder nog een rood lintje errond, een beetje Rayher glitterglue en een paar Rayher Flatback paretjes erop.


Ik hoop dat ik jullie weer wat inspiratie heb kunnen bezorgen ! 
Groetjes,
Els

3 opmerkingen:

  1. Super gedaan en een heel leuk idee.
    Groetjes Wendy en Peter.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je lichtje is prachtig Els!
    Zal helemaal super zijn als het waxinelichtje brandt!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen