zaterdag 22 december 2012

Fleslabel voor de feestdagen

Hallo allemaal,

Het laatste projectje dat ik nog graag even met jullie deel voor Kerstmis is een cadeaulabel voor een fles.  Het designpapier komt uit de collectie Craftsman van Prima Marketing. Verder stanste ik zelfklevende aluminiumfolie met de Nellie Snellen Frame Die Multi Combi Stars en de letters en cijfers werden gestanst met de Wordplay stans van Tim Holtz.


Een heel eenvoudig ontwerp maar ook weer heel leuk om te doen. En het moet niet altijd ingewikkeld zijn, nietwaar...

Verder bedank ik jullie allemaal voor het regelmatig bezoeken van mijn blog en voor jullie superleuke reacties zowel hier op de blog alsook op Facebook. Ik wens jullie allemaal hele fijne feestdagen en voor 2013 vooral een goede gezondheid, veel liefde en warmte en natuurlijk heel veel inspiratie en creativiteit ! Maak er een "artfulhealing" jaar van!
Lieve groetjes,
Els


2 opmerkingen:

  1. Hoi Els,
    Eenvoudig kan ook heel mooi zijn.
    Wij wensen je ook het zelfde toe.
    Groetjes Peter & Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind hem erg leuk Els

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen