dinsdag 4 december 2012

Vintage Valise Mini Album

Hallo allemaal,
Fijn dat jullie mijn blog zo regelmatig bezoeken! Mijn aantal pageviews stijgt iedere dag en daar ben ik heel blij mee! Bedankt allemaal voor jullie interesse en jullie positieve reacties!

Vandaag heb ik een post over een mini album dat ik op bestelling gemaakt heb voor een meisje dat binnenkort naar Zuid-Afrika vertrekt. Alhoewel ik de persoon in kwestie niet ken, heb ik geprobeerd om er toch iets leuks van te maken. Ik hoop dat ze het mooi gaat vinden.

Het mini album heb ik gemaakt met de Vintage Valise Die van Tim Holtz ; die heb ik eerder nog al eens gebruikt voor een mini album maar hij is dan ook heel fijn om mee te werken. De papiercollectie is Bird Song van Papermania. De foto's van de dieren heb ik van het internet geplukt en op fotopapier afgedrukt. In het album zitten een heleboel tags en kaartjes die naar believen gebruikt kunnen worden voor leuke boodschappen of foto's.

Hier volgen de foto's :











Lieve groetjes aan jullie allemaal!

Els.


2 opmerkingen:

  1. Hoi Els,
    Wat prachtig en wat een werk!!!
    Echt helemaal super!
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Els wat een mooi boekje geworden.
    Helemaal super.
    Groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen