maandag 25 juni 2012


Hallo iedereen,

Het is alweer een tijdje geleden dat ik nog iets op mijn blog gepost heb, en ik stel vast dat het niet evident is om met de regelmaat van de klok een berichtje te posten, vooral als je zo opgeslorpt wordt door je bezigheden dat je de tijd helemaal vergeet zoals ik de laatste tijd. Ik ben met een aantal projecten bezig geweest en sommige daarvan nemen nogal wat tijd in beslag zoals een groot schilderij dat ik voor mijn zus aan het maken ben. Maar dat komt nu stilaan in de eindfase en ik hoop het binnenkort op mijn blog te kunnen posten.

Voor de blog Willowing and Friends die ik nu al een tijdje volg, heb ik voor de de juni-challenge (Quirky Characters) een heks geschilderd. Ik speelde al een tijdje met het idee om eens een heksje te schilderen en toen ik een restje paarse en witte verf op een vergeten canvas had uitgesmeerd ontstond een geschikte achtergrond en werd het heksje geboren. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Hier volgen de foto's :




Lieve groetjes,
Els

1 opmerking: