dinsdag 3 juli 2012

Mijn eerste kaartje, pocketalbum en gepimpt tasje

Hallo lieve mensen,

Ik kan jullie met trots mijn eerste kaartje laten zien (helemaal zelf ingekleurd met mijn gloednieuwe Copic markers). Het is nog maar een heel eenvoudig kaartje dat ik samen met een pocket fotoalbum in een gepimpt zakje gemaakt heb voor Monique, onze begeleidster in de empowermentcursus waar ik ook nog eens het geluk mocht hebben  hele lieve mensen te leren kennen met wie ik een aantal intensieve, spannende en uitdagende weken heb mogen doorbrengen. Allemaal bedankt daarvoor en natuurlijk nog eens een speciaal dankwoordje aan Monique die ons feilloos door de hoge golven heeft geloodst.

Hier volgen de foto's :









De papiercollectie is Hippie Chique van DCWV en voor de rest heb ik een heleboel spulletjes gebruikt die ik thuis nog had liggen, kwestie van te recycleren...  ;-)))

Lieve groetjes aan iedereen,
Els




Geen opmerkingen:

Een reactie posten