woensdag 26 september 2012

Butterflies


Hallo lieve lezer,
Hoe gelukkig is een mens toch als hij/zij gezond is en als onze kinderen stralen van gezondheid en geluk! Ik las vanmorgen op de blog van Krista Smith-Saturated Canary een post over een vreselijke ziekte, Epidermolysis Bullosa genaamd. Ik had nog nooit eerder over deze ziekte gehoord, en zoals Krista reeds op haar blog vermeldt : als je de ergste ziekte voor een kind moet bedenken, dan zou je hier niet eens opkomen. Op de site TheButterfly Fund vind je meer informatie hierover. Ik was zéééér aangedaan toen ik dit allemaal las, en natuurlijk: elke ziekte is vreselijk, vooral als het over kinderen gaat, maar dit is toch wel echt het uiterste wat een mens kan doorstaan en hoe je als ouders machteloos moet toezien op het verschikkelijke lijden van je kind. Om de verening en de ouders een "financieel" handje toe te steken heeft Krista een digi getekend, "Butterfly Baby", die vanaf donderdag op haar webshop te koop is en de hele opbrengst van de eerste week gaat naar The Butterfly Fund.





Door deze post hierover wil ik mijn sympathie tonen voor dit initiatief en ik wil graag mijn steentje bijdragen door uiteraard zelf de digi aan te schaffen waarmee ik dan binnenkort een mooi kaartje of een ander ontwerp zal maken. Ik weet wel dat ik hierdoor het lijden van deze kinderen niet kan wegnemen, maar ik hoop dat de wereldwijde sympathie voor hen een grote steun betekent.  Wordt vervolgd ...
Lieve groetjes, 
Els 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten