maandag 17 september 2012

Travel Marci

Hallo iedereen!

Vanwege de drukte met mijn twee studentjes heb ik de laatste tijd niet aan grotere projecten kunnen werken, want als je dan telkens weer moet stoppen en opnieuw beginnen... dat is niet te doen. Dus heb ik de  nogal wat gekleurd met mijn Copic Markers en heb ik terug mijn oude haakspullen van zolder gehaald want ik had op Youtube een tutorial om zelf bloemen te haken gezien en zo'n bloemetje haken of snel wat kleuren,  dat gaat gemakkelijk tussen "de bedrijven" door. De gehaakte bloemetjes moet ik nog verwerken op kaarten of andere projecten maar van de vele stempels en digi's die ik gekleurd heb, ben ik nu kaarten beginnen maken.
Hier volgt eentje met de digistamp "Travel Marci" van La La Land. Een hele leuke om te kleuren!  Op de kaart gebruikte ik nog wat blauwe jute, en het bloemetje van tule heb ik ook zelf gemaakt. Het hekje is gestanst met een Sizzix stans.
Om Marci in te kleuren gebruikte ik volgende kleuren :

Wangen YR02
Huid E13  E11  E01  E00
Haren E43  E42  E40  E53
Hoed B01  B00  B000
Kleding  B95  B01  B00 B0000  W3  W1  W0
Schoenen B95  B01  B00  B0000  W5  W3  W0
Koffers  W7  W5  W3  W1  B01  B00  B0000
Paspoort  W7  W5  W3
Kaart  E53  E50  W3  W1  W0

Hier volgen enkele foto's :



Groetjes, 
Els



Geen opmerkingen:

Een reactie posten