donderdag 27 juni 2013

Altered Heart Box Fairy Whispers


Hallo iedereen!
Vandaag laat ik jullie nog een altered hartvormig doosje zien dat ik gemaakt heb met de Fairy Whispers papiercollectie van Prima Marketing.


Alle bloemen zijn handmade. De "stof" onder de grote bloem is
gerafelde moerbeischors, een heel fijn product om mee te werken.
Je kunt er mooie sprookjesachtige effecten mee creëren.

 Met de "Art is..." stencil van The Crafters' Workshop en wat
modelling paste heb ik eerst de reliëftekst aangebracht
en daarna heb ik het doosje een paar laagjes acrylverf
gegeven in de passende kleur. 
Meer detailfoto's vind je hier op mijn YT kanaal. Hope you like it!
Lieve groetjes,
Els.




4 opmerkingen:

  1. Wat een schattig fairy doosje Els.
    Lieve groetjes Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ingrid M.7:53 p.m.

    Hey Els,
    dat is een doosje dat me aanspreekt :-)
    Mooi gemaakt!
    Groetjes xxx
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Els,

    wat is dit een mooi doosje.

    Groetjes Bertina

    BeantwoordenVerwijderen