zaterdag 22 juni 2013

Secret Garden Altered Box

Hoi allemaal!

Tussen de buien door schijnt toch het zonnetje, al zijn de temperaturen (gelukkig) een beetje lager dan een paar dagen geleden. Nu kan een mens ten minste weer op het middaguur buiten komen en op een normale manier slapen ... alhoewel... een lekker (mid)zomerweertje met terug weer wat zuiderse temperaturen zou ik wel zien zitten.  Maar niet geklaagd! Er zijn ergere dingen...

De regen is in ieder geval super voor de tuin. De mijne is dan wel geen "Secret Garden", ik kan er toch enorm van genieten.
Vandaag wil ik met jullie een altered box delen die ik met de papiercollectie Secret Garden van G45 maakte.

Alle bloemen zijn handgemaakt met uitzondering van enkele kleinere roosjes.
Ik laat de foto's voor zich spreken.
Meer detailfoto's vind je hier op mijn YT kanaal.
Fijn weekend allemaal en pluk de dag en geniet ervan!
Lieve groetjes,
Els





2 opmerkingen: