zondag 30 juni 2013

Altered Ikea spiegel

Hallo allemaal!
Ik deel vandaag met jullie nog één van de Ikea spiegels die ik een tijdje geleden heb gedecoreerd.

Met enkele stencils en modeling paste heb ik de achtergrond
eerst textuur gegeven . Dan heb ik hem gekleurd met zelf gemaakte
sprays. De meeste bloemen zijn samengesteld uit losse bloemblaadjes
(ik dacht van Prima Marketing).

De dressform is met de stans van
Tim Holtz gemaakt uit chipboard .

Meer detailfoto's vind je hier op mijn YT kanaal.
Fijn weekend allemaal!
Groetjes,
Els


2 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Wat een schitterend spiegeltje. Super mooi gedaan.

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ingrid M.10:04 a.m.

    Mooi gemaakt Els met mooie kleuren:-)
    Groetjes xxx
    Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen