dinsdag 10 juli 2012

Een nieuw schilderij voor mijn zus

Hallo allemaal,
Eindelijk heb ik het af : het schilderij dat ik voor mijn zus gemaakt hebt en dat weldra, als het voorzien is van een laagje beschermende vernis, in haar woonkamer boven haar buffetkast zal hangen.
Vandaag ben ik al eens gaan uitproberen of het wel bij haar meubels en behangpapier past. En we zagen allebei dat het goed was.  Het doet wel even raar te zien dat één van mijn schilderijen nu echt bij iemand in de huiskamer zal hangen. Tot nu toe heb ik alles wat ik geschilderd heb, alleen maar voor mezelf gehouden, en ik heb nog geen enkel schilderij tegen de muur gehangen, zelfs niet mij thuis. Maar daar komt binnenkort verandering in.

Hier volgt mijn werk : het zijn drie doeken van 70 x 60 cm.
Ben benieuwd wat jullie ervan vinden...

Lieve groetjes,
Els





Geen opmerkingen:

Een reactie posten