vrijdag 6 juli 2012

Hallo allemaal,

Het gaat steeds beter met het Copic-Marker-kleuren al heb ik in het begin toch wat moeten oefenen.  De meeste technieken heb ik trouwens van de vele Youtube - tutorials afgekeken en bij deze wil ik dan ook iedereen bedanken die de moeite heeft gedaan om zijn/haar kennis met de wereld te delen. Ik besef natuurlijk heel goed dat ik nog wel wat workshops zal moeten volgen vooraleer ik het goed onder de knie krijg maar het begin is toch al gemaakt.  Onderstaand "diva-kaartje" heb ik in grijs- en roodtinten gemaakt (ben vergeten de kleurnummers te noteren, dus daar zal ik in de toekomst wel proberen aan te denken) . De stempel is van Stamping Bella en het papier voor de kaart komt uit de Action waar je trouwens voor weinig geld hele toffe spulletjes kan vinden voor het maken van kaarten en ook voor scrapbooking.
Het kleuren met de Copic Markers bevalt me trouwens heel goed : het is leuk, spannend en ontspannend tegelijkertijd. En verslavend : als je er mee begint, kun je niet stoppen...  ;-)

Hier volgt het kaartje :



Lieve groetjes,
Els



Geen opmerkingen:

Een reactie posten