dinsdag 23 april 2013

De tijd vliegt ...

Hallo allemaal,

Vandaag wil ik graag een verjaardagskaart voor heren met jullie delen en dit is tevens mijn laatste ontwerp als lid van het designteam van Hobbyshop Favoriet gezien ik besloten heb het designteam te verlaten en mij toe te leggen op andere projecten.
De zwarte basiskaart had ik nog op voorraad liggen. Daar bovenop komt een vel Colour Structure Paper waarvan ik de hoekjes geponst heb. Daar bovenop een vel designpapier dat ik nog had liggen. De vleugels heb ik gestanst uit hetzelfde zwarte karton  als de basiskaart.
Verder gebruikte ik ook nog volgende materialen die je eveneens kan terugvinden op de webshop van Hobbyshop Favoriet :

- Zwarte A-clay : daarmee maakte ik de klok. Aan de achterkant van de klok heb ik een klein ringetje in de klei gedrukt om er het kettinkje aan te kunnen bevestigen. De wijzerplaat heb ik erin gedrukt met een embossingfolder (gewoon met de hand als de klei nog zacht is). De klok zowel als de vleugels heb ik gedistresst met Perfect Pearls Bronze.
- De veren
- de cijfers : dit zijn de Potato Chipz Cijfers  die ik op de Colour Structure Paper gekleefd en uitgeknipt heb, dan geschuurd met schuurpapier en gedistresst met zwarte distressinkt.







Ik hoop dat ik jullie weer heb kunnen inspireren! De A-clay is heel leuk om embelishments mee te maken en hij is zeer licht zodat de kaart niet te veel weegt om ze met de post te versturen.

Verder wil ik Rieky en Koen van Hobbyshop Favoriet en mijn DT-collega's van harte bedanken voor de leuke samenwerking. Ik heb er veel van geleerd en ik heb mij vooral enorm geamuseerd. 

Lieve groetjes,
Els




4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart.we gaan je missen op het blog maar daar staat deze mooie kaart nog niet.
    Groetjes
    Peter en Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Bedankt om dit even te melden Wendy. Ze stond inderdaad nog in concept en moest nog gepubliceerd worden. De oude dag zeker ... :). Groetjes, Els.

      Verwijderen
  2. Hele mooie afsluiter hoor!!!
    Liefs, Deborah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Els!!
    Ik blijf je volgen...dat hebben we maar mooi overgehouden aan ons DT-schap :-)
    Liefs, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen