zondag 28 april 2013

Een doosje voor moederdag

Dag lieve lezers,
Vandaag een doosje in de vorm van een hartje dat een inspiratie kan zijn om voor moederdag misschien eens iets anders te maken dan de jaarlijkse gebruikelijke moederdagkaart. In mijn kast met nog te alteren spulletjes (en geloof me : dat zijn er heel wat want als ik ergens een leuk doosje of kadertje of wat dan ook zie, kan ik het niet laten staan), in die kast dus, die ondertussen bomvol zit, vond ik een wit hartdoosje dat ik ooit eens op de kop heb getikt in de Wibra. Dat is één van mijn favoriete winkels geworden voor dat soort spulletjes. Onlangs heb ik er eens een hele partij kanten lint gekocht voor een appel en en ei.
Het doosje was al mooi wit geverfd dus moest ik het niet meer primen met gesso.
De papiercollectie die ik gebruikt heb, is The Mariposa Stack van DCWV.






Aan de binnenzijde van het deksel maakte ik van vellumpapier een pocket
 met daarin een tag waarop je dan je moederdagwensen  kan neerpennen.
Op de bodem van het doosje zie je het lint uit de Wibra.

Een vrolijk doosje voor moederdag dat ik helaas zelf niet meer aan mijn moeder kan geven maar ik hoop toch dat ik jullie heb kunnen inspireren.
Lieve groetjes,
Els.



3 opmerkingen:

  1. Hij is mooi geworde Els. Ik heb ook nog zoveel liggen. Maar vergeet het soms. Ik ga ook maar eens snuffelen in mijn blokhutje...je brengt me wel op ideeen. Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt Astrid en Monique voor de leuke reacties!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I know subscribe to your posts so I can keep up to date on all your beautiful creations. *smile* This beautiful box really captured my heart ~ I simply adore how you used a zipper to create the illusion of the corner opening up! Absolutely enchanting and brilliant Els!
    ♥Sharon

    BeantwoordenVerwijderen