maandag 27 augustus 2012


Hallo allemaal,
De meesten onder jullie zullen vast en zeker gelukkige herinneringen hebben aan al de mooie Disneyfilms waarvan jullie samen met jullie kids (of ook zonder kids! :) urenlang hebben genoten. Ik heb er in ieder geval heel veel plezier aan beleefd en één van mijn favoriete Disneymovies was en is nog steeds De Aristokatten! Alhoewel ikzelf eerder een hondenliefhebber dan een kattenmens ben (sorryyyy...) vond ik die kleine Aristokatjes superschattig. Dus op een goede dag kwam ik op het internet een schattige kleurprent tegen van 2 van hen, nl. Toulouse en Berlioz samen op een strohoed en ik was meteen verkocht : deze moest ik gewoon inkleuren. En vorige week heb ik er dan een kaartje mee gemaakt van enkele restjes papier die ik nog had liggen.
Hope it makes you smile!
Lieve groetjes,
Els










Geen opmerkingen:

Een reactie posten