donderdag 16 augustus 2012

Vintage Canvas

Hoi allemaal,
Voor de 25ste huwelijksverjaardag van mijn zus heb ik een altered canvas in vintage stijl gemaakt met o.a. papier van Graphic 45 - A Ladies Diary. De vlinders heb ik uitgeknipt uit een papiertje van de Gabrielle Collection van Bo Bunny.


Voor de rest heb ik een aantal embellishments toegevoegd zoals de metalen klok met wijzer van Tim Holtz, de stoffen roos (dit zat in een bruidstakje van bij de Ava). Het lint waarmee het schilderij ophangt is gewoon ouderwets gaasverband dat ik zelf in de bijpassende kleur heb gespoten met mijn zelfgemaakte glimmermist  :) en dit zelfde gaas is ook gebruikt als achtergrond op het canvas. De pareltjes erop zijn van een armbandje uit de Action.
'k Hoop dat jullie dit een leuk projectje vinden. Hier volgen nog enkele detailfoto's :






Om het geheel af te maken had ik er ook een bijpassend kaartje bij gemaakt :






In het envelopje dat sluit met een velcro steekt een tag waarop je je persoonlijke wens kan schrijven. De plooien van de rozet heb ik met mijn score-pal gerild. Voor alle duidelijkheid : de foto is niet van mijn zus en mijn schoonbroer maar is een free vintage foto die ik van het internet heb geplukt  ;-).

Bedankt dat je weer eens een kijkje kwam nemen op mijn blog!
Groetjes,
Els

1 opmerking:

  1. What a lovely anniversary gift for your sister!

    Thanks so much for your wonderful comment on my posting about color. What a blessing to hear that color proved to be such a valuable healing tool in your life and in turn became the springboard for your creativity. Bravo!
    ♥Sharon

    BeantwoordenVerwijderen