woensdag 8 augustus 2012

Nieuwe kaartjes

Hallo allemaal,
Ik ben de laatste dagen druk bezig geweest met knippen, plakken, knutselen maar ik kan daarvan helaas nog niets laten zien, want het zijn allemaal cadeautjes die de personen in kwestie nog moeten ontvangen. Ze nu al op internet zetten, neemt de verrassing weg, dus daarmee moet ik nog even wachten.
Wel heb ik weer enkele nieuwe kaartjes gemaakt. Hier volgen ze :





De stempel is van Mo Manning ingekleurd met mijn Copic Sketch Markers, maar ik ben natuurlijk weer vergeten de kleuren op te schrijven.

Op het volgende kaartje heb ik een free digistamp van Precious Moments gebruikt. Ik heb die ooit eens ergens van het net gedownload maar ik weet helaas niet meer van welke site. Bij deze dus bedankt aan de onbekende uploader.




Het kleuren met de Copics is super leuk en ik merk nu al dat ik veel te weinig kleuren heb. Ik heb er nu een 50-tal en 't is gek maar het is precies alsof ik altijd met dezelfde kleuren werk en niet genoeg variatie kan brengen. Ik heb ook vastgesteld dat ik te weinig lichte kleuren heb. Dus zal ik binnenkort weer eens diep in mijn portemonnee moeten tasten vrees ik ...

Bedankt alweer om mijn blog te bezoeken en tot een volgende keer.
Groetjes,
Els



Geen opmerkingen:

Een reactie posten