zaterdag 11 augustus 2012

Handtasjes met mini wenskaartjes

Goedemorgen iedereen!
Fijn dat je weer op wandel bent in blogland en een kijkje komt nemen op mijn blog.
Ik heb me gisteren super geamuseerd met het maken van kleine handtasjes. Ik heb er nog eens 3 kleine wenskaartjes in gedaan. Super leuk om cadeau te geven (of te krijgen :)!

Hier komen ze :





Het papier heb van een uitverkoop in een hobbywinkel en de afbeeldingen op de kaartjes zijn ingekleurd met mijn Copic Markers. Het riempje aan het tasje is van een bol breiwol (!) van de Action.







De template heb ik ergens van een website met freebies geplukt (dus bedankt aan de uploader, al weet ik niet meer wie). Het papier met het groen-blauwe motiefje is van Cosmo Cricket.

Zijn ze niet super schattig! Ik kan niet wachten om er nog meer te maken.

Wat is het leven toch leuk als je creatief kan zijn met eenvoudige dingen. Goed voor de body and soul!
Groetjes en bedankt voor je bezoekje! Je mag altijd een reactie plaatsen, dan weet ik dat je hier was.
Els


Geen opmerkingen:

Een reactie posten