maandag 20 augustus 2012

XL- wenskaart

Hallo iedereen,
Wat doet een mens zoal in deze subtropische temperaturen om de  hitte (37° gisteren!) te vergeten en/of te trotseren? Juist ja, een beetje kleuren en een beetje knutselen. Proberen op die manier je gedachten te verzetten en te vergeten dat je eigenlijk in een sauna zit...
Dus heb ik nog maar eens een kaart gemaakt. Deze keer is het een XL-kaart geworden die je achteraf ook als deurhanger of gewoon als decoratie kan gebruiken. Het gebruikte papier is A Ladies Diary van Graphic 45 en de free digistempel (Ava van Saturated Canary - thank you Krista Smith!) is ingekleurd met mijn geliefde Copic Markers waarvan ik er nu al wat meer heb zodat ik in kleur kan variëren. Op de achterkant heb ik een evelopje gemaakt waarin dan het eigenlijke wenskaartje zit waarop je je boodschap kunt schrijven.






Hope you like it!
Groetjes en hou het hoofd koel.
Els


Geen opmerkingen:

Een reactie posten