vrijdag 24 augustus 2012

Kleuren met Copic Sketch Markers

Hallo lieve lezers,
Ik heb de laatste weken heel wat gekleurd met mijn Copic Markers en dat is ook de enige manier om het een beetje onder de knie te krijgen : oefenen, oefenen en nog eens oefenen. Maar gelukkig is dat geen straf ; ik doe niets liever! Van al die stempels en digistamps die ik de laatste weken heb ingekleurd heb ik gisteren en vandaag kaartjes gemaakt. Omdat ik de stempels al had ingekleurd zonder ze af te stemmen op een bepaald designpapiertje, heb ik het omgekeerd moeten doen : ik heb het papier afgestemd op de kleuren van de stempel. Dit is niet altijd even makkelijk vooral omdat ik nog niet zo'n hele grote voorraad designpapier heb. Van deze kaartjes ga ik er de komende dagen/weken een aantal op mijn blog zetten. Ben benieuwd wat jullie ervan vinden!

Hier volgt al eentje. Het is één van mijn favoriete stempels : Bye Bye Girl van Mo Manning.



Geniet nog van jullie weekend!
Groetjes,
Els

Geen opmerkingen:

Een reactie posten